Pages

Jumaat, 14 Januari 2011

BuanG Habuk Jap

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Rasanye tak lambat lagi nak cakap yang aku selamat sampai kat Kulim dan akan membuat praktikal mengajar kat sini. Malam ni lepak kat McD dengan abang aku sekeluarga. Tak banyak nak cite malam ni sebab idea masih takde lagi..


Credit: Google


Kali ni aku dapat sambut birthday anak buah aku buat kali pertama walaupun yang ke 2... 10.01.11 tu adalah tarikh birthday anak buah aku ni..

sangat suka dengan upin dan ipin


Muke berharap untuk makan kek...

Tu je kot.

sekian.


4 KoMeN SuDa:

ZalikhaZaini berkata...

wehhh...
yg gambar atas 2 macam kau time kecik-kecik...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

hehhe...dah bersih dari habuk dah ker nie?

My recent post ►Filem - Lie To Me

Raden berkata...

mane habuknye?
apsal ade muke mase kecik2 skali?
surat kepada ibu mertua

Unknown berkata...

tlg sya please ;( http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/06/17-tolong-aku-please.html

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...