Pages

Ahad, 26 Disember 2010

CONTEST GAMBAR PALING CHILL !!

Oleh sebab aku ngah boring ni aku pun join la contest ni demi puaskan ati cik tikosh neh. Dipendekkan cite kena letak gambar yg chill-chill gitu. Untuk nampak menarik sikit aku edit la sikit pakai CS5 (nak test)

Kat bawah ni banner contest die yang di wat oleh cik idati




Gambar yang aku masuk adalah last gambar laki dak kelas aku kt u dulu. Tak tau nape bile tengok je ase nak gelak sebab ade style masing-masing.



Last sekali cik idati nak nak taw lak wane kegemaran dan warna kegemaran aku adalah warna merah dan hitam.


last sekali nak tag orang lak..hahaha..
calon-calonnye...jeng3

Cik ikha

Cik Iqa

CIk Mirad

Tu je kot, walaupun tak de la kreatif mane tapi gambar ni banyak maknanya pada aku.....
sekian...

1 KoMeN SuDa:

Nurul berkata...

hallouu2..
thanks 4 joining my contest.
anda mmg chill-lahhh!!!!

folo u :P

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...