Rabu, 29 Disember 2010

TiKa DirIku BerhOlidAy Part 2

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Cerita holiday aku kembali bersambung dengan menceritakan holiday aku kat Kuala Lipis. Untuk makluman kampung aku kat Kuala Lipis so memang kalau cuti semester je aku balik kampung. Lagi satu selain nama KL tu digunakan untuk Kuala Lumpur dan Kuala Lipis, Kl jugak digunakan nama tempat Kuala Lanar yang dekat Kuala Lipis gak....

Aku pi bandar Lipis sebab nak setelkan pasal hal tanah dan apa yang uniknya Pejabat Tanah kat kuala Lipis ni bangunan yang lama tapi di cat baru. Cantik dan kemas.


Ni gambar sempat la ambil sebab nampak smart je..

Lepas tu esoknye aku pi pasar sehari Dong kat Raub. Apa yang uniknye pasar ni adalah kebanyakan peniaga sayurnya berniaga di atas jalan. Bagi aku ni lagi mesra dan jimat kos. Ada lagi gambar aku snap kat bawah ni.....




Apa yang aku tengok banyak kat situ adalah orang jual ikan baung. Actually, aku jarang tengok orang jual ikan ni so aku snap je la gambar.


Dan apa yang aku beli adalah gambar di atas. Aku ni ade pnyakit sikit. Yela aku ade terbaca akhbar sinar harian harini yang menulis, kat Malaysia ni terdapat kira-kira 60 hingga 65% mempunyai masalah resdung. Aku ni dalam golongan tu juga la..

So far, aku makan ubat ni ok la. Takde la terbersin pagi-pagi..huhuhu

Tu je kot....

sekian





0 KoMeN SuDa:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...